onthetop

Direktlänk till inlägg 14 november 2012

SORRY!!!!!

Av Emma Carlsson - 14 november 2012 19:41

Sorry för en sån sjukt dålig uppdatering!

Har typ nt orkat blogga men im back on track again!


Idag hade Breaking Dawn part 2 premiär. Hade köpt billjätter men kunde nt se på grund av åldersgrän!!!!!!!!!!!!  

Blev väldigt besviken för att Jag har planerat att gå på den sen December FÖRRA ÅRET!!!!!!!!!!


Men det kommer att bli bra!


XOXO On the top!!

(Jag kör på lite gossip girl syle!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Carlsson - 21 januari 2013 18:50

ja vet ja vet! Ja e jätte dålig på att updatera men jag har nt orkat........Men jag har skapat en ny blogg www.nattstad.se/fannyemma. De e ja å min syster som har den följ den gärna!   älskar er! puss puss ...

Av Emma Carlsson - 30 december 2012 18:44

Sorry för att ja nt har uppdaterat på länge men ja har haft fullt upp. Just nu sitter ja på pizza hut me mina kusiner. Har kollat på Sune i Grekland me dom. Och nu har jag köpt en iPhone 5! (Över lycklig tjej här!!!!) Och ny e de bara en dag kvar...

Av Emma Carlsson - 15 december 2012 19:36

Hallu! Idag har ja haft tre underbara konserter i konserthuset med Baben Larsson och Anders Linder(Peo i vintergatan) De har varigt jätte kul men jobbigt me alla repetitioner.   ...

Av Emma Carlsson - 13 december 2012 09:19

Hallu! Har precis varigt och kollat på 9:ornas lucia-tåg. Det känndes väldit konstigt att kolla på lucia tåget för de brukar vara jag som står på scenen och sjunger. Men det var kul.      ...

Av Emma Carlsson - 10 december 2012 21:43

Förlåt för att ja nt har uppdaterat såmycket men ja har nt haft tid. Vi håller på att repa inför våra konserter och sånt. Vi har haft 3 konserter förra veckan och på lördag blir de 3 konserter i konserthuset me Baben Larsson och Anders Linder. Imor...

Presentation


Jag är en tjej på 13 år. Jag älskar musik, fota och va med mina kompisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards